2007. február 11., vasárnap

Cee-Lo

Azért nem pósztoltam most sokáig, mert nem voltam egy pár napig netközelben, de ettől függetlenül ugyanolyan kőkeményen dolgoztam pósztolni való dolgokon, de azok majd később jönnek és egy világméretű dolgot fognak megváltoztatni...

Viszont most az a feladatunk a suliban szakból, hogy egy híres emberről rajzoljunk karikatúrát és utánna csináljunk belőlle egy LEGO® figurát. Én hosszas böngészgetés és latolgatás után Cee-Lo melett döntöttem (eredetileg Baló Györgyöt akartam, de rólla kevés volt a kép a neten).

Vele csak az a baj, hogy elég népes azoknak a tábora, akiknek fogalmazásuk sincsen arról, hogy ő kicsoda. Nekik szól ez:

Cee-Lo egy furán kinéző ember, mert a szemhéjai nagyon sötétek és gonoszul áll a szemöldöke. Nem ezzel tett azon szert világhírre, hanem azzal, hogy olyat énekel, hogy KRRÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉZY meg hasonlók és ezt a rádió meg játssza, mint disznó, sőt még előtte be is mondják hogy most egy Gnarls Barkley számot fognak játszani, bár ez utóbbit nem teszik meg mindíg. Agyafúrt blog-olvasók ebből kitalálhatták, hogy Cee-Lo egy énekes, egyik zenekara a Gnarls Barkley, de vannak szólólemezei is.


Naszóval gyüjtöttem rólla jó sok fotót, de sajnos nagy részük alacsony felbontású volt, még nagyobb részükkel pedig az volt a baj, hogy napszemüveg volt Cee-Lon. Mindezek ellenére nem tántorodtam el a karikatúra rajzolástól, szóval elkezdtem firkálgatni:

hát mit ne mondjak nem ment túl jól...


Az volt még a baj, hogy nincsen barna filctollamm, úgyhogy kénytelen voltam a bőrét ceruzával árnyalatozni, ami péládul a mikrofonos képen elég rosszul sikerült.

Na itt meg megrajzoltam tollal az árnyékolást is... Ez sem lett túl profi, de azért volt jó, mert ezután találtam ki, hogy copickal fogom rajzolni az egészet, nem csak szinezek vele. Így születtek ők:




Az utolsó sárga fejjel már meg voltam elégedve, ezért csináltam meg az egész alakos verziót, amit a pószt elejére tettem be. Ja és csináltam még egy nyitott szájút is, de az nem lett túl jó, mindegy.

Aztán meg csináltam belőlle LEGO® figurát. A netről töltöttem le a 3d figurát és át textúráztam, meg kicsinosítottam kicsit. A ruháját nem tudtam eldönteni, hoyg milyen legyen, úgyhogy repperesre csináltam, pedig ő nem repper, csak ez valahogy jobbnak tűnt ,mint a szmoking... Azért nehéz neki ruhát kitalálni, mert neki nincs olyan, amiben sokszor van, vagy ami jellemző rá, merthogy minden koncerten beöltözik valami hülyeségnek ,ahogy ezt a mellékelt képeken is lehet látni... ez van.

Nincsenek megjegyzések: