2007. május 8., kedd

Magyar Formatervezési Díj





Szánom-bánom, de most nagyon mostohán bántam szegény kis blogommal, mert egy hete nem pósztoltam semmit sem. Tudnék én itt magyarázkodni össze-vissza, hogy osztálykirándulásunk volt Várvölgyön, meg ilyesmik, de nem teszem (most tettem meg), hanem inkább elmesélem, hogy szombat este kilenc körül vettem észre, hogy hétfôn lesz a Magyar Formatervezéi Díj határideje, én meg vasárnap reggel elutaztam és ma jöttem haza, így kénytelen voltam szombat este gyorsan összedobni az anyagot reá. Szóval kicsit összecsaptam a dolgokat, csak a DesignerTechniques.com-nak beküldött oldalakat fordítottam le magyarra plussz egyet hozzá csaptam, hogy azé legyen valami. Ezeket kinyomtattam ánégyesbe és a "tanulói jogviszony igazolásaként" beszkenneltem és kinyomtattam a diákigazolványomat, remélem elég lesz ez is. Meg a pályázati kiírás szerint ilyen meg olyan dokumentációkat kellett volna beküldeni, úgyhogy nemtom, elfogadják-e a pályázmányomat, de ha igen, akkor meg kell csinálnom a második fordulóra makettben a cuccot, az lesz még egy humoros dolog. Na mindegy, itt vannak a képek, tonképp már harmadjára, de MAGYARUL elôször.

Nincsenek megjegyzések: