2007. július 6., péntek

BMW tovább

Egyik Tihanyban készült BMW-s rajzom sem volt túl jó szerkezeti szempontból, márpedig én most végre akarok rajzolni egy perspektivikusan is stimmelő autót. Szóval próbálkoztam. Elsőre a kerekeket vékonyabbra rajzoltam a szükségesnél, de persze ezt csak utólag vettem észre. Közbe meg a hűtőmaszkot is túl felülre rajzoltam, úgyhogy lent maradt egy üres terület, amit hülyeségekkel tölöttem ki.

Másodjára meg felülről akartam rajzolni a dolgokat, hogy végre látszódjon a tető. Itt meg nem hajlik be eléggé a kocsi orra, vagyis többet látunk belőlle, mint kéne... utólag már mindenki lehet okos...

Harmadjára már tetszettek is a dolgok (majd később veszem észre a hibákat), csak az első kerék ellipszisét kéne még párszor átrajzolni, hogy ne legyen ilyen hepehupás. Itt még az F1-es dínó orr íve is egész jó lett. Van viszont valami, ami csak ezen a rajzon van rajta, még pedig az autó oldalán, a kerekek mellett lévő pici rácsocskák, amiken keresztül jól tudna majd szellőzni a durván igénybe vett féktárcsa. (Ha lenne, de csak lenne, mert még nem az*)


*zsolti a béka

Nincsenek megjegyzések: