2007. július 2., hétfő

Tihany.BMW

Tihanyban látvány után kellett rajzolnunk, de én ott is rajzoltam autókat, amiket ugyebár nem láttam, csak kitaláltam. Szerencsére tolerálták a tanáraink, mert volt köztük egy formatarvező. Természetesen az itthon megkezdett BMW-t folytattam ott is, és mivel még nem voltam biztos a formájában, vázlatolgatásal kezdtem:


Aztán amikor kitaláltam, hogy az elején a két nagy BMW-hűtőmaszk mellé társuljon kívülre egy kisebb, és így legyen a hűtőmaszkok sötét formái között olyan kapcsolat, mitn a BMW emblémában a kék foltok között, akkor már rajzoltam rólla egy szineset is. Először akvarell ceruzával csináltam meg a nagy árnyalatokat, aztán kölcsön kértem egy társamtól a pitt kréta készletét és a motorházat már azzal szineztem ki.

Mivel a pitt kréta nagyon jó eszköznek tűnt, másodjára is kikölcsönöztem a készletet. Azt hiszem fogok is venni magamnak egy pár színt ebből a dologból, mert sokkal kezelhetőbb, mint a pasztell és ugyanolyan szép, folyamatos és finom gradienteket lehet vele csinálni.

Aztán hazafelé a vonaton firkálgattam és rajzoltam még egy képet erről az autóról, kicsit sportosabbra alakítva, de az nem lett jó:

A történethez hozzátartozik még, hogy a tihanyi strandon láttam egy szép régi BMW-t, amit el is kezdtem lerajzolni, de közben a tulajdonosa végzett a vízben és el akart volna a kocsijával menni. Viszont a rajzom annyira megtetszett neki, még félkész állapotban, hogy azt mondta, nem megy el, amíg be nem fejezem. Az autónak így csak az egyik felét tudtam szépen, részletesen megrajzolni, a másik felére már nem jutott időm, mert nem akartam a kopasz tulajt sokáig ott marasztalni. Aztán mikor beszkenneltem, a kész felét letükröztem, úgyhogy úgy néz ki, mintha befejezett lenne a rajz. Muhaha

Aztán a szervezôtanár azt mondta rá, hogy ezeket otthon is megrajzolhattam volna, nem kellett volna eljönni Tihanyba.

Nincsenek megjegyzések: