2007. december 30., vasárnap

Wolf Plus prológus

Szóval ugye nekünk VW Golf Plusunk vanúgyhogy ezzel fogom majd csinálni a totálkár filmet. Most néztem meg a Transformers filmet nem rég mégegyszer, ami kedvet csinált ahhoz, hogy én is valami ilyen átalakulós-robotos dolgot csináljak. A robot természetesen 3d lesz, valahogy megpróbálom öszedolgozni az élő felvételellel jól.

Szóval az autó neve golf plus és még régebben hallottam valahol, hogy erre milyen jól kijön az, hogy wolf plus, szóval farkasos robotot kezdtem el rajzolgatni, kevés sikerrel, mer mindíg denevér sikerült belőlle:


aztán kezdett kicsit minotauruszos lenni, ami már a sok denevéres rajz után olyan üdítőleg hatott, hogy rajzoltam is belőlle egy nagyobbat:

de aztán rájóttem, hogy a szemének kereknek kell lennie, pont mint a golf plus hátsó lámpájának:

és így már meg tudtam belőlle rajzolni a teljes alakosat is, amit majd tele aggathatok autó alkatrészekkel. Az oldalsó nézet még elég béni, majd rajzolok rólla egy hátulsó nézetet is és azután majd neki rugaszkodok mégegyszer az oldalának.

Nincsenek megjegyzések: