2008. január 1., kedd

Mazda Furai

Nem szoktam sosem más autókról írni, olyanokról, amiket nem én csináltam, amikhez tulajdonképp semmi közöm, mert van elég olyan blog, ahol az ilyenekrôl hírt adnak, ezegyszer azonban kivételt teszek: MAZDA FURAI

A Mazda már régóta csinál nagyon jókat, valahogy mégse olvastam rólluk sehol se, hogy nagyon dícsérnék ôket, az Audit (tehát a Lambot is) meg hasonlókat fényeznek mindenhol. Nem nagyon tudom, hogy ennek mi az oka, jóindulatúan azt feltételezem, hogy az országok és a földrészek közti rivalizálás húzódik ennek a hátterében, hogy a saját kontinensünk autóit közelebb érezzük a szívünkhöz, mint egy távoli szigetországét. Mindegy is.

Kevés és csak alacsony felbontású, utcai képek vannak a kocsiról, mert ez egy kevésbé reklámozott koncepció, valami átlag versenyautóra épül, szóval ezért se nagyon zengenek rólla ódákat az ótósóságérók.


Pár éve már eljutottunk odáig, hogy egy autót inkább a külsejéért veszünk meg, mint a teljeseítményéért, amikor már több 100 ugyanolyan autó közül választhatunk, árnyalatnyi különbségekkel. Oké, az ára az első legfontosabb, de utánna egyből jön a külseje. Szóval ilyen körülmények között nekem ne mondja senki, hogy nincs értelme egy ilyen Mazdát elkészíteni, mert semmilyen technikai újítás nincsen benne. Na.

Ha élnének még szamurájok, ilyen autójuk lenne.

Nincsenek megjegyzések: