2008. február 26., kedd

Knight Rider 2008

Ritkán esik meg, hogy nem a saját munkámról írok ebben a blogban, de néha érnek olyan extra erôs ingerek, amik kikényszerítik belôllem az ilyen mértékû publicitást.

A Kinght Ridert kiskoromban nagyon szerettem, szóval azt gondoltam, mindenképp belenézek a rimékjébe majd. Az új sorozatot pilotjaként egy másfélórás tvfilmet csináltak, ezt vetítette valamelyik amerikai tv idén februárban, én meg jól megnéztem.

Biztos voltam benne, hogy nem lesz jó, de még engem is meglepett, akkora ordenáré szörnyûség kerekedett a dologból. Az egyetlen reményem az volt, hogy legalább a 3dje kinéz majd valahogy, de az talán még a fôszereplô orrmáténál és az utolsó 3 percben feltûnô, tutitmegmondó, amúgy laczkó-zsuzsa-tanárnôre-erôsen-hasonlító dévid hasszelhoffnál is rosszabb volt. Komolyan beszélek.

Ennyire rossz filmet nagyon régen nem láttam már. Nem csak úgy rossz, hogy nem jelent élvzetet a látványa, hanem egyenesen idegesít, irritál, annyira értelmetlen és gagyi minden apró mozzanata. Ha esetleg bárki meg akarta volna eddíg nézni, akkor nagyon kérem, ne tegye meg. Még azért se, hogy megnézze milyen rossz. Még azért sem érdemes.

2 megjegyzés:

Miklós Felvidéki írta...

Hasszelhoff épp nyelvest akar adni csak lányos zavarában nem tudja, hogyan fogjon hozzá.

juhaszmark írta...

Te is láttad a filmet?