2009. augusztus 3., hétfő

Árpád

Írtam már a cgsociety titkosügynökös pályázatáról, aminek mindjárt vége, én meg nem pályázok rá. Amikor ez még máshogy volt, akkor kitaláltam egy rövid sztorit hozzá, meg ahhoz figurákat, például árpádsávosakat, őket fel is rakom.

Ha elkészült volna velük az animáció, akkor abban az látszana, hogy picike kezük van, mert ők igazából cingár kis fickók. Viszont amikor bunyóra kerül a sor, akkor betekerik egy nagy zászlóba az öklüket, hogy olyan terebélyes legyen, hogy még a pulcsi ujjához is illeszkedjen.
Itt meg előszörre magyaros csizmát adtam a lábukra, de a népiesség az túl kifinomultnak tűnt, úgyhogy lecseréltem inkább bakancsra. Az acélbetétesnek a formáját személy szerint nagyon nem kedvelem, úgyhogy megpróbáltam valami tetszetősebb formát adni neki.

Nincsenek megjegyzések: