2009. augusztus 7., péntek

Devla

Elkezdtem mostanában akrillal tájképeket festeni, mert miközben a fotosoppal festegettem, rájöttem, hogy az itt a jó, hogy a szinek egymást fedik. Gondoltam akkor kéne nekem egy ilyen manuális technika is, mert eddig szinte csak akvarellel festettem. Meg amúgy is nézegetemm a multkor egy könyvesboltban egy Ferdinand Hodler albumot, ami kedvet csinált a fedőfestékes fedőfestéshez, úgyhogy tegnap előtt reggel kimentünk egy horgászós tóhoz festeni.

A vázlatomat is beteszem, hogy érthetőbbé tegyem a végleges képet.
Hasonló célból beszkenneltem cinkosom képét is, aki elkísért kalandos utazásomra és maga sem általlot ecsetet ragadni. Őt amúgy errefelé lehet dícsérni:
Az én végleges képemről meg berakok két kisebb részletet is,


Meg a teljes egészet:

Nincsenek megjegyzések: